Tegevuskava eesmärk
Roosi Kooli tegevus on suunatud lapse ja õppija arenguks võimalikult heade tingimuste loomisele.
Selleks on kõik - kooli personal ja hoolekogu ning lastevanemad kaasatud arendustegevusse. Koolis arvestatakse lastevanemate soovide ja ettepanekutega, sest koostöö huvigruppidega toetab laste ja õpilaste arengut.
Kooli õpi- ja kasvukeskkond on samuti turvaline, esteetiline, laste ja õpilaste arengut toetav.
Koolis on kaasaegsed õppevahendid, mänguasjad ja tehnilised vahendid.
Koolis on tervist ja tervislikke eluviise soodustav keskkond.
Lapsed, õpilased, õpetajad ja vanemad väärtustavad tervise hoidmist ning tervislikku eluviisi.
Eestvedamine ja juhtimine
Eestvedamine ja juhtimine |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
ARENGUKAVA |
Läbivaatamine, muutmine 2019 jaanuar, 2020, 2021 august |
* |
* |
* |
* uue koostamine |
* |
direktor |
ÜLDTÖÖPLAAN |
Üldtööplaani koostamine |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
SISEHINDA-MINE |
Sisehindamisaruande koostamine |
* |
direktor |
||||
ÕPPETUNDIDE KÜLASTAMINE |
Iga õpetaja tunni vaatlemine vähemalt kord õppeaastas |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
Personali juhtimine
Personali juhtimine |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
VAJADUSE HINDAMINE |
* |
* |
* |
* |
* |
direktorÕN, hoole-kogu |
|
PERSONALI VÄRBAMINE |
Komplektee-rida kvalifitseeri-tud pedagoogiline kaader, koolitöötajad |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
ARENGUVEST-LUSTE LÄBIVIIMINE PERSONALIGA JA RAHUOLUKÜSI-MUSTIKUD |
* |
* |
* |
direktor |
|||
TUNNUSTUSSÜS-TEEMI KOOSTAMINE |
Välja töötada personali tunnustussüsteem |
* |
direktorÕN |
||||
TAGADA |
Logopeedi-line abi |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
Liikumis- ja tegevustera-peut |
* |
* |
* |
* |
* |
||
Huviringide toimumine (vastavalt vajadusele) |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
|
Majandusküsimuste korraldamine |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
|
TAOTLEDA |
Taotleda meditsiinitöötaja ametikoht |
* |
direktor |
||||
Kooli taotleda juhiabi 0,5 ametikohta |
* |
direktor |
|||||
KOOLITUSPLAAN |
Pedagoogide enesetäiendamine, ühiskoolitu-sed |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
TÖÖANALÜÜS |
Õppeaasta tööanalüüs |
Juuni/ august |
Juuni/ august |
Juuni/ august |
Juuni/ august |
Juuni/ august |
Õpeta-jad, direktor |
Koostöö huvigruppidega
Koostöö huvigruppidega |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
HOOLEKOGU |
Koosolekud |
* |
* |
* |
* |
* |
Hoole-kogu esimees |
LASTEVANE-MATE ÜLDKOOSOLE-KUD |
1 kord aastas |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
RÜHMA VESTLUSRINGID |
Vähemalt 2 korda aastas |
* |
* |
* |
* |
* |
Lasteaiaõpeta-jad |
KLASSI LASTEVANE-MATE KOOSOLEKUD |
Vähemalt 1 kord aastas (üldkoosolekust eraldi) |
* |
* |
* |
* |
* |
klassijuhatajad |
ARENGUVESTLUSED (lapsevanemaga) |
Vähemalt 1 kord õppeaastas |
* |
* |
* |
* |
* |
klassijuhatajad |
RAHVUSVAHELINE KOOSTÖÖ |
Sõpruskoo-lidega suhtlemine, projektides osalemine |
* |
* |
Koolipoolne koordinaator, õpetajad |
|||
Meie sõidame külla |
* |
Koordinaator, õpetajad |
|||||
OMAVALITSUS |
Koostöö erinevates valdkondades |
* |
* |
* |
* |
* |
Õpetajaddirektor, hoole-kogu esimees |
KOGU KOOLI ÜHISÜRITUSED VANEMATEGA |
Vähemalt kaks üritust aastas |
* |
* |
* |
* |
* |
õpetajad |
Õppe - ja kasvatusprotsess
Õppe- ja kasvatusprotsess |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
ÕPILASE (LAPSE) ARENG |
Arengu jälgimine, vaatlus, arenguvestlus. Kaartide täitmine |
* |
* |
* |
* |
* |
õpetajad |
Erivajadustega arvestamine koostöös vanematega |
* |
* |
* |
* |
* |
õpetajad logopeed, tugispet-sialistid |
|
ÕPPEKAVA |
Analüüsimine, uuendamine |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor õpetajad |
LASTEGA SEOTUD TULEMUSED |
Koolivalmiduse hindamine, arengumapid, eriolümpial v erinevatest konkurssidest osavõtt |
aprill |
aprill |
aprill |
aprill |
aprill |
logopeed, lasteaiaõpetajad, tugispet-sialistid |
ÕPILASTE, LASTEVANE-MATE RAHULOLU JA TAGASISIDE |
Rahuloluküsimustikud |
* |
* |
* |
Klassijuhatajad, lasteaiaõpetajad |
||
HUVITEGEVUS |
Traditsiooni-lised üritused |
* |
* |
* |
* |
* |
Õpetajad, tugispet-sialistid |
TERVISEEDENDUS |
Matkapäevad |
2 korda aastas |
2 korda aastas |
2 korda aastas |
2 korda aastas |
2 korda aastas |
keh. kasv. õpetaja |
Spordipäevad |
|||||||
Tervisliku toidu pakkumine sööklas, oote võimaldamine õpilastele |
Pidev |
Pidev |
Pidev |
Pidev |
Pidev |
kokk
|
|
Õpilaste tervisekontroll, vaktsineerimine |
Vasta-valt vajadu-sele |
Vasta-valt vajadu-sele |
Vasta-valt vajadu-sele |
Vasta-valt vajadu-sele |
Vasta-valt vajadu-sele |
kooliõde |
Ressursside juhtimine
Ressursside juhtimine |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
MAJAS |
Vastavalt vajadusele planeeritakse eelarvesse summad järgnevaks aastaks. |
* |
*
|
* |
* |
* |
direktor |
ÕUES |
* |
* |
* |
* |
direktor |
||
ÕUEALA KORRASTA-MINE |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
|
INVENTAR |
* nõudepesumasin |
* külm-kapp |
* |
* |
* |
direktor |
|
ÕPILASTRANS-PORT |
Koolitranspor-di korraldamine vastavalt vajadusele |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
Õpikeskkond |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
||
ÕPPEVAHEN-DID |
Soetame vastavalt tekkinud vajadusele |
* |
* |
* |
* |
* |
direktor |
Arvutipargi uuendamine |
* |
direktor |
|||||
* |
direktor |
||||||
Arvutimängud |
* |
* |
direktor |
||||
ÕPPEKÄIGUD |
Õppekäikude korraldamine õpilastele. |
1 kord aastas |
1 kord aastas |
1 kord aastas |
1 kord aastas |
1 kord aastas |
õpetaja Ringi-juht |